Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Búvóhelyek Budapesten és vidéken!

Kellene egy búvóhely Budapesten vagy vidéken?! Szoba órákra?! Lakás pár órára?! Egy randikuckó?! Nem kell keresgélned! Elég ha olvasod a blogunkat! Itt összegyűjtöttük az összes ajánlott búvóhelyet. Nálunk megtalálod az ország összes kiadó szobáját, lakását! Na és persze azt is amit az ellenségünknek sem ajánlanánk! :-)

Friss topikok

Linkblog

2010.12.06. 10:15 Bazsi2010

BOSZI PANZIÓ negatív tapasztalat!

Talán emlékeztek még a 16. kerületi Swingers hintás, jakuzzis panzióra (BOSZI PANZIÓ). Ha nem akkor itt olvashatód el a korábbi beszámolónkat! Klikk ide!

Egy friss bejegyzés alapján vettük újra elő a helyet. Sajnos egy negatív beszámolót kaptunk ANGEL1982-től. Amit köszönünk is neki!

ANGEL1982 beszámolója (vágatlan formában!): 

Mi a tegnap esténket töltöttük ott, sajnos rossz élmény maradt. Szülinapot terveztem, mindenben biztosítottak a segítségükről és az igényességükről. Ehhez képest a 2 hete lefoglalt szoba, nem az lett amit kértem. (swingerhintás szoba lett volna) A bordó lepedő tele volt fehér hipo foltokkal, a jakuzzi nyakán ömlött a víz 3 cm víz tocsogott a fürdőben. A szoba ára 13 400 Ft volt kértem egy üveg rosét, a tejszínhabot :) gyömölcstálat, mécseseket, és egy pár szál rózsát, masszázsolajat. Szerintük ez 17 000 Ft. A téves szobáért járt egy bocsi...vittem tortát, és szóltam hogy készítsenek be ehhez mindent, mikor odaértem megkérdezte a hölgy hoztam-e kést...hihetetlen....odaadtam a tortát hogy vigyék fel...felvitték előre de nem tették ki benne hagyták a dobozában inkább, mint utólag kiderült eltörték a gyergyát ezért inkább ott hagyták a széken a dobozban. Értem én hogy plussz szolgáltatás de ha van ilyen csinálják rendesen, és mint mondtam a szoba is tele volt hibákkal.

A dátum egyébként november 27.-e volt.

Kérünk mindenkit ha NEGATÍV, ha POZITÍV tapasztalatotok van egy-egy lakással, motellel, panzióval írjátok meg! Fontos hogy mindenki tudja hová mehet, és hová nem. Te se szeretnéd ha egy lehúzós helyre kerülnél, és csak akkor OTT derülne ki hogy milyenek amikor már a kedveseddel sétálsz be?!

Szóval.. ÍRJATOK az élményekről, mi leközöljük!

Szólj hozzá!

Címkék: beszámoló beszámolók búvóhely szoba órákra lakás órákra ha van kivel de nincs hol búvóhely órákra búvóhely pároknak búvóhely pároknak órákra búvóhely budapesten belvárosban órákra


A bejegyzés trackback címe:

https://szobaorakra.blog.hu/api/trackback/id/tr842496402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása